tisdag 15 maj 2012

Efter Alla År....


I 3år har jag varit sjuk nu, men är på bättringsvägen. Året 2009 fick jag ont i bröstet som gick ut i vänstra armen och sen knöt det till sig i magen. Det hände på jobbet och en kollega sa till mig och gå hem, men jag ville stanna tills jag slutade kl 17. 
Väl hemma så berättade jag för min sambo och jag sa inte direkt att det var jag utan en annan, men han såg på mig att det var jag. 
Morgonen efter ringde jag min läkare och han ville att jag kom in med detsamma.
Han undersökte mig helt. Tog alla prover som gick att ta tyckte jag. 
Resultatet blev: Kraftig stressrelaterad utmattningssyndrom
Jag blev väldigt ledsen att det har hänt men försökte lyssna på vad kroppen sa.
Der var väldigt jobbigt tyckte jag. 
Sov och grinade...

Är nu på bättringsvägen och ska få vara på Hälsocentralen och arbetsträna.
Det blir inte fullt tid än men jag hoppas komma upp till heltid.

Har märkt en annan sak också.
Jag och barnen köpte tennisracket och bollar. Och jag orkade spela med mina barn känns så skönt.
Orken börjar hämta sig.
 Sakta men säkert.

Ha en fin dag här börjar solen titta fram

Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Nu har jag hittat din blogg :)
    Ha en fin dag!
    Vi ses på söndag!
    Stooor kraaam

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt! Jaaa vi ses på söndag! Stoooor Kraaam till dig med

    SvaraRadera