onsdag 27 juni 2012

Hos Bästa Mamma



Hos Bästa Mamma


Sitter ute på min altan och myser. Ibland är det varmt och så fort solen försvinner blir det kallt. Hur ska dom ha det egentligen däruppe? Ja ja bara gilla läget.

Planeringen går sakta men säkert framåt med bröllopet. Vi tjejer är nästan klara, nu är det killarnas tur. Programmen har jag skissat på så imorgon ska jag iväg och fixa papper. 

Spelmännen är klara och solosångaren är klar.

Ja det är lite och fixa med.

Igår var jag och min yngsta dotter till min mamma och åt sill, potatis och korv. Efter det fick vi glass, pannacotta, stekta bananer. Mums! 

Sen tittade vi på Allsång. 
Imorgon börjar ju Ernst och då är det sommar tycker mina tjejer. 
" När man hör hans röst, då är det sommar"!

Nu Får Vi Hoppas Värmen Kommer Snart!

Kärlek

1 kommentar:

  1. Halloj! Ska bli så roligt att gå på ert bröllop! jag lääängtar!
    kramar

    SvaraRadera