torsdag 20 september 2012

Lyckan!

Lyckan!

Äntligen vet jag vad mitt "Hjärta" vill!
Är på ett fik här hemma. Och det är så roligt! 
Jag bakar o bakar o bakar...

Här är det Orea Cookies som jag har gjort. Dom är så goda.
Sen gjorde jag Lingonkaka. 
3 stycken gjorde jag, o alla 3 gick åt. Då är det roligt och baka när någon tycker om det man gör. 

Gjorde också havrekakor med nougat. SuperGoda!
Innan jag gick hem så gjorde jag blåbärsmuffins. Blev också goda.

Nu längtar man till jobbet. Har ökat på en timme till och det går så bra. Blir trött på em när jag kommer hem och då får jag lägga mig. Men jag är rätt nöjd ändå faktiskt. 
Att jag orkar kliva upp och duscha och ta hand om barnen innan skoldax...Hur skönt som allra helst.

Nu börjar Hela Sverige Bakar så nu ska jag hämta en kopp te!

Trevlig fortsatt kväll!!

Kram kram

1 kommentar:

  1. meeeen va snygg bild du gjorde! Kakorna ser ju riktigt goda ut!! Måste komma till fiket nån dag och smaka! :)

    Kram från mig till dig!

    SvaraRadera